CUSTOMER CARE EXCELLENCE 1 Workshop
*pentru OFERTA PROMOȚIONALĂ DE 20% DISCOUNT ne puteți contacta la:
WHATSAPP: +40.724.061.637
Creating a Customer Service-Centric Attitude
PROGRAM
09:00-12:00
„Customer Service-Centric Attitude” este o mentalitate sau o abordare a întregii organizații sau a fiecărui membru individual al echipei, în care serviciul pentru clienți este considerat prioritar și este plasat în centrul tuturor acțiunilor și deciziilor. O organizație cu o atitudine centrată pe clienți este orientată către nevoile și așteptările clienților și este dispusă să facă tot ce este necesar pentru a le satisface. Aceasta implică ascultarea cu atenție a feedbului clienților, rezolvarea problemelor cu promptitudine, oferirea de soluții personalizate și menținerea unei comunicări deschise și eficiente cu clienții.
În acest workshop vom explora pașii și strategiile necesare pentru a crea o atitudine centrată pe clienți în cadrul organizației dumneavoastră.
VEȚI ÎNVĂȚA
- Pași pentru a crea o atitudine centrată pe clienți
- Strategii pentru a crea o atitudine centrată pe clienți
- Susținerea unei atitudini centrate pe clienți
- Alinierea la obiectivele de afaceri
- Cum un SOP/Proceduri și KPI joacă un rol esențial în asistența pentru clienți
Cultivating Customer Loyalty through Effective Communication
PROGRAM
13:00-16:00
„Fidelizarea clienților” trebuie să fie un obiectiv în fiecare afacere, pentru a asigura creșterea și viabilitatea pe termen lung. În peisajul de afaceri extrem de competitiv de astăzi, menținerea unei baze de clienți loiali este esențială pentru succesul pe termen lung. Comunicarea eficientă cu clienții este o piatră de temelie pentru construirea și susținerea acestor relații valoroase. Atunci când clienții se simt auziți, apreciați și înțeleși, este mai probabil să rămână loiali mărcii dvs. În această sesiune, vom explora diverse strategii și tehnici pentru a comunica mai bine cu clienții dvs. pentru a le asigura loialitatea pe termen lung.
Pentru a comunica eficient cu clienții, trebuie mai întâi să-i înțelegem. Aceste cunoștințe de bază vă vor ajuta să vă adaptați strategiile de comunicare pentru a rezona cu publicul țintă.
VEȚI ÎNVĂȚA
- Înțelegeți-vă clienții
- Cum se pot obține informații despre nevoi și preferințe
- Personalizarea strategiilor de comunicare
- Comunicarea clară și transparentă
- Feedbackul clienților și de ce este esențial
MASTER TRAINER: GEORGIOS BAKOPANOS
Povestea lui Georgios începe în Vancouver, Canada, unde la 21 de ani își conducea deja propria afacere: un restaurant cu 30 de angajați. El poate fi auzit adesea spunând „serviciul pentru clienți îmi curge în sânge”. Fără îndoială, după 35 de ani de carieră profesională, această declarație îl reprezintă pe Georgios din toate punctele de vedere. După ce a trăit și a lucrat în 3 țări/2 continente, având mii de lideri, este pasionat și dedicat împărtășirii cunoștințelor sale. Adeseori invitat ca speaker/juriu pentru evenimente cu sute de invitați și a fost consultant pentru multe companii cunoscute din România. Georgios este considerat în prezent cel mai bun consultant independent când vine vorba de Customer Care din România.
INFORMAȚII IMPORTANTE
- Cursanţii vor primi manuale în format electronic pe e-mail. Toți participanții vor primi materiale pentru fiecare dintre cele 2 subiecte principale de cca. 6 pagini A4 ** alegerea limbii EN sau RO.
- Este indicat să aduceţi toate cele necesare pentru a vă lua notiţe atunci când vă cere trainerul.
- Filmarea nu este permisă: doar în momente foarte speciale din cadrul cursului, cu acceptul şi supravegherea trainerului.
- Prezentarea se va desfășura în principal în limba română, totuși, pentru a se asigura că „mesajul complet/exemplele din viața reală” sunt bine înțelese, se va folosi puțin limba engleză.
- Participanților li se poate cere în clasă să își prezinte pe scurt cunoștințele și experiența lor.
- O sesiune de “Întrebări și răspunsuri” va fi disponibilă la ora 16:00 pentru oricine dorește să rămână, maximum 1 oră. (dacă timpul și spațiul permite).
- Fiecare participant va primi, de asemenea, un e-mail de contact și i se va oferi posibilitatea de a scrie cu orice întrebări referitoare la „manual și/sau educație” în cazul în care participanții consideră că nu au înțeles pe deplin informația.
*Din motive logistice, pot apărea anumite modificări în program. Acestea vor fi anunţate în timp util pentru o bună desfăşurarea a workshopului.