CUSTOMER CARE EXCELLENCE 2 Workshop
*pentru OFERTA PROMOȚIONALĂ DE 20% DISCOUNT ne puteți contacta la:
WHATSAPP: +40.724.061.637
The Importance of “Cross-Selling”, “Up-selling” & “Down-selling”
PROGRAM
09:00-12:00
În peisajul competitiv de afaceri de astăzi, companiile caută în mod constant modalități de a crește veniturile, profitabilitatea și clienții fideli pe viață, toate în același timp oferind servicii excelente pentru clienți. Cross-selling, up-selling și down-selling au apărut ca strategii puternice care nu numai că ating aceste obiective, ci și întăresc relațiile cu clienții. Construirea legăturilor și a încrederii sunt coloana vertebrală pentru construirea clienților pe viață.
În această sesiune, vom explora importanța “Cross-Selling”, “Up-selling” & “Down-selling”, beneficiile pe care acestea le oferă afacerii dvs. și cum să implementați aceste strategii în mod eficient pentru a vă crește în mod considerabil veniturile și profiturile pe termen scurt și lung, cu accent mereu pe oferirea de o îngrijire excelentă pentru clienți.
VEȚI ÎNVĂȚA
- Puterea Cross-selling
- Arta Up-selling
- Câștigurile pe termen lung ale Down-selling
- Implementarea eficientă a Cross-selling, up-selling și down-selling.
The Power of Referrals
PROGRAM
13:00-16:00
Industria wellness a cunoscut o creștere remarcabilă în ultimii ani, determinată de un accent din ce în ce mai pus pe autoîngrijire, bunăstare și îngrijire a sănătății în general. Pe măsură ce acest sector continuă să se extindă, companiile bazate pe wellness caută în mod constant strategii eficiente pentru a atrage și păstra clienții. Unul dintre cele mai puternice instrumente este „puterea recomandărilor” de care puțini profită.
În această sesiune, vom explora impactul foarte important pe care îl au recomandările asupra oricărei afaceri și în domeniile spa și wellness, aprofundând psihologia din spatele recomandărilor, strategiile de generare a acestora și beneficiile lor pe termen lung atât pentru afaceri, cât și pentru clienți.
VEȚI ÎNVĂȚA
- Definirea Referințelor
- Psihologia din spatele Recomandărilor
- Strategii pentru Generarea de Recomandări
- Beneficiile pe termen lung ale Recomandărilor
MASTER TRAINER: GEORGIOS BAKOPANOS
Povestea lui Georgios începe în Vancouver, Canada, unde la 21 de ani își conducea deja propria afacere: un restaurant cu 30 de angajați. El poate fi auzit adesea spunând „serviciul pentru clienți îmi curge în sânge”. Fără îndoială, după 35 de ani de carieră profesională, această declarație îl reprezintă pe Georgios din toate punctele de vedere. După ce a trăit și a lucrat în 3 țări/2 continente, având mii de lideri, este pasionat și dedicat împărtășirii cunoștințelor sale. Adeseori invitat ca speaker/Juriu pentru evenimente cu sute de invitați și a fost consultant pentru multe companii cunoscute din România. Georgios este considerat în prezent cel mai bun consultant independent când vine vorba de Customer Care din România.
INFORMAȚII IMPORTANTE
- Cursanţii vor primi manuale în format electronic pe e-mail. Toți participanții vor primi materiale pentru fiecare dintre cele 2 subiecte principale de cca. 6 pagini A4 ** alegerea limbii EN sau RO.
- Este indicat să aduceţi toate cele necesare pentru a vă lua notiţe atunci când vă cere trainerul.
- Filmarea nu este permisă: doar în momente foarte speciale din cadrul cursului, cu acceptul şi supravegherea trainerului.
- Prezentarea cursului se va desfășura în principal în limba română, totuși, pentru a se asigura că „mesajul complet/exemplele din viața reală” sunt bine înțelese, se va folosi puțin limba engleză.
- Participanților li se poate cere în clasă să își prezinte pe scurt cunoștințele și experiența lor.
- O sesiune de “Întrebări și răspunsuri” va fi disponibilă la ora 16:00 pentru oricine dorește să rămână, maximum 1 oră. (dacă timpul și spațiul permite).
- Fiecare participant va primi, de asemenea, un e-mail de contact și i se va oferi posibilitatea de a scrie cu orice întrebări referitoare la „Manual și/sau educație” în cazul în care participanții consideră că nu au înțeles pe deplin informația.
*Din motive logistice, pot apărea anumite modificări în program. Acestea vor fi anunţate în timp util pentru o bună desfăşurarea a workshopului.